من سر ازمون ازمایشی یکی از موسسه ها / بنیادها :D بودم توی بعضی از سوالات شک میومد سراغم !

اونم میدونید کجا؟ :D

دقیقا وقتی که پاسخ رو پیدا کردم و میخوام وارد پاسخنامه کنم.

میدونید چرا؟ :D

چون که مثلا دو سوال قبلش جوابش شده گزینه دو و اینم شده گزینه دو !

این باعث میشه ادم هی شک کنه و بره چند بار جواب این سوال و سوال های قبلی رو چک کنه :)

تصمیم گرفتم از ازمون بعد این مورد رو بزارم کنار و اصلا شک نکنم :D

اصلا شک رو بنذاز بیرون توی سرما از سرما یخ بزنه بمیره از دستش راحت شم تا دیگه نیاد سراغم :)

حرف من با شما کنکوریا و هم نوع خودم اینه که اقا شک نکنید :D شک مثل یک سم میمونه باعث میشه تمرکزتون بهم بریزه و کلا ازمون رو خراب کنید.

حالا با چندتا تصویر نشون میدم تا خیالتون راحت بشه و دیگه شک نکنید :) تا مثل من دچار سردرگمی نشید !

این تصویر مربوط به یکی از ازمون های ازمایشی هستش ! حالا مورد های دیگری هم هستش که وقت به همینا اشاره میکنیم و اکتفا میکنیم !

1- 

پس نتیجه میشه شکی در جواب ها نکنید ! در کل بیاید به جواب سوالات قبل اصلا کاری نداشته باشیم :D

اونارو جواب دادیم رفته دیگه !!